در این مقاله می خواهیم با نحوه ثبت سفارش و پرداخت در تک الکترونیک به صورت تصویری آشنا شویم.
پیشنهاد می کنیم پیش از مطالعه ادامه مطلب، مقاله نحوه عضویت و ورود در تک الکترونیک را مطالعه فرمایید.
برای پرداخت سفارش نیازمند یک کارت بانکی و رمز دوم پویا می باشید که رمز دوم پویا را میتوانید از بانک دریافت کنید.
مرحله اول: انتخاب محصول
برای سفارش محصول ابتدا باید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای پیدا کردن محصول مورد نظر از دو روش می توان اقدام کرد:
- روش اول (1) استفاده از نوار جستجو. نام محصول مورد نظر را در نوار مربوطه وارد کنید و به جستجوی محصول بپردازی
- روش دوم (2) استفاده از منوی دسته بندی. میتوانید از نوار منوی بالای صفحه (در نسخه دسکتاپ) و یا میتوانید روی آیکون منو کلیک کنید تا منو از سمت راست باز شود.
مرحله دوم: ثبت محصول
پس از باز شدن صفحه محصول توضیحات محصول و تصاویر آن را مطالعه کنید. سپس:
- ابتدا تعداد محصول را انتخاب کنید. ما در این مثال به یک عدد از این محصول نیاز داریم.
- توجه: در برخی از محصولات به دلیل تعداد کم موجودی امکان سفارش بیش از یک عدد وجود ندارد به همین دلیل نمیتوان تعداد محصولات را مشخص کرد.
- پس از انتخاب تعداد مورد نیاز. دکمه “افزودن به سبد خرید” بفشارید تا محصول مورد نظر به سبد خرید شما اضافه شود.
- از دو طریق میتوانید سبد خرید خود را مشاهده کنید.
- پس از افزودن به سبد خرید پیامی نمایش داده می شود که محصول مورد نظر به سبد خرید اضافه شده. در ادامه پیام بر روی دکمه “مشاهده سبد خرید” کلیک کنید تا وارد سبد خرید شوید.
- یا مستقیما بر روی دکمه سبد خرید که در تصویر با فلش نمایش داده شده کلیک کنید.
مرحله سوم: مشاهده سبد خرید و مبلغ حمل و نقل
پس از اینکه وارد صفحه خرید می شوید. میتوانید محصولاتی که در سبد خرید وارد شده اند را مشاهده کنید. در بخش لیست محصولات میتوانید تعداد محصولات کم، زیاد و یا حذف کنید.
در بخش بعدی شما میتوانید مبلغ کل محصولات را مشاهده کنید. همچنین اگر تخفیفی برای شما اعمال شده باشد در این بخش قابل مشاهده است.
بر روی “محاسبه حمل و نقل” کلیک کنید. سپس استان، شهر و کد پستی خود را وارد کنید و بر روی “بروزرسانی” کلیک کنید.
سپس نحوه حمل و نقل را انتخاب کنید.
حال می توانید مبلغ کلی فاکتور را مشاهده کنید.
نکته: هزینه حمل باربری و تیپاکس در مقصد و هزینه پست بر روی سفارش شما محاسبه خواهد شد.
بر روی دکمه “ادامه جهت تسویه حساب” کلیک کنید.
مطلب پیشنهادی:
مرحله چهارم: پرداخت سفارش
پس از ورود به صفحه تسویه حساب اطلاعات شخصی خود را وارد کنید.
نکته: عناوینی که با ستاره مشخص شده اند، الزامی می باشند و حتما باید وارد شوند.
در بخش بعدی می توانید مجموع مبالغ سفارش خود را مشاهده کنید.
تیک گزینه موافقت با شرایط و مقررات سایت را بزنید
سپس بر روی دکمه “ثبت سفارش” کلیک کنید
پس از آن وارد صفحه پرداخت بانکی می شوید. شماره کارت، تاریخ انقضاء و شماره cvv2 کارت خود را وارد و حساب خود را پرداخت کنید.
پس از پرداخت صورت حساب، پیامی نمایش خواهد شد که نشان دهنده موفق بودن پرداخت شما است. برای ارتباط و پشتیبانی بهتر با تک الکترونیک شماره فاکتور خود را یادداشت کنید و هنگام تماس ارائه فرمایید.